Tuesday, March 9, 2010

Takde Tajuk

Boring..
Tension..
Serabut..
Kepala Pening..
Hati Keras..
Kenapa yer????

Setiap hari aku lalui perkara yang sama..
Xde perubahan di dalam hidup..
Bangun pagi2, selak selimut, gosok gigi, mandi, solat,
seterika baju, pakai baju, gi office, kemudian balik office, bukak pc, tido.. kemudian ulang perkara yang sama seperti yang aku tulis tadi..
Takde perkembangan langsung..
Tension jerk.. 
Aku dahla biol, lama2 jadi dungu terus..
Otak tak berkembang langsung..
Rimas.. lemas.. 
buat perkara yang sama..

Dah lama aku hidup camni..
langsung xde improvement..
Kalau org lain level hidup semakin hari semakin meningkat..
Tapi aku, mendatar jerk.. kadang2 turun..
Ni baru je nak meningkat balik.. 
Boring dah hidup cenggini..
Rasa nak resign..
Cari alternatif lain supaya hidup lebih bermakna..
Berwarna-warni..
Ni di takat yang sama jerk..
Sepatutnya semakin hari semakin bagus..
Huhuhu..

Ya Allah, tunjukilah aku jalan redhaMU..
Corakkanlah kehidupanku dengan hidayahMU..
Warnakanlah hidupku dengan cahayaMU..
Amin-amin ya Rabbala'laminn..

0 comments: