Monday, June 21, 2010

SmS oH sMs

Aku kenal sorang budak pompuan ni lebih kurg sebulan yg lalu..
baik sangat.. tutur kata lembut.. memukau setiap kalbu.. tak heranlah kalau SU ku telah terjatuh hati kat budak pompuan nih.. 
nak dijadikan cerite, kami pun bertukar2 no tepun..
malam tu kami msg2 jap.. aku layan jer walaupun sebenarnye aku mmg agak malas bermain dengan handset ni.. apatah lagi nak message2.. 
malam tu je la aku layan, selepas pd tu aku lgsung tak layan.. :P
kemudian 2 3 hari lepas, SU persatuan telefon aku nak mintak tlg aku tlg budak ni..
semalam aku pun sms die.. dengan hati yg tulus ikhlas untuk cube menolong.. sebab kata org, tolong org dapat pahala.. (niat nak kumpul pahala byk2 la ni)

aku tunggu die balas, die tak balas.. 
aku sms lbh kurg kul 5 ptg..
tutp2 lps maghrib nombor die mintk top up..
aku pun sharelah dengan rela hati..
tapi, pertanyaan aku langsung tak di balas..
aku ok lagi.. sebab kepala aku pun sbnrnye sdg pening sebab kene hujan..

lebih kurg kul 9, nombor yg tak dikenali mintk kreadit lagi..
hohoho.. aku ignore, tapi selepas ignore beberapa minit.. aku terlintas kot2 budak ni terdesak..
aku msg, tanye saper.. kemudian die kata die budak pompuan tu, dan nak mintk top up lagi..
tadi die bgtahu die mintk share dengan no adik die.. dan ni untuk no die lak..
hehehe.. :P.. 
aku sabar lagi.. dalam hati terfikir.. aku ni ape ek..
takpelah.. aku share.. (tunjuk baiklah konon, nk dapatkan pahala :D)

lps tu, lbh kurg kul 10, time aku baru je nk bukak pc nak buat assigment.. die message lagi ngadu yg die mintak aku top upkan die.. hohoho.. aku pun dengan panas hati (dah tak ikhlas, yg ni aku yakin mmg takde pahala, malah dosa aku dapat..) terus forward message tu kat SU persatuan suh die beli kreadit.. :P..
dan aku masukkan pada die..

hehehe.. ikhlas dah takde dah.. 
aku sebenarnye menunggu jawapan kepada soalan aku yg mule2 tadi.. 
sampai pagi ni.. top up entah berapa kali die mintak.. soalan aku masih belum terjawab..
aku bodoh sangat ke ek.. ke baik sangat.. 
patutlah ade org kate ke aku..
"aku yg benarkan org ambil kesempatan kat aku"
memang bodoh betul bendullah aku raser..
dengan niat nak tolong..
tp rasa diperbodoh terang2..

sekarang pahal entah kemana.. assigment aku entah kemana.. yang pasti, kepala aku yg pening ni dah berasap..
hehehehe.. bukan senang kepala aku nak berasap.. 
xpe.. sabau2..

0 comments: