Friday, June 11, 2010

Tok Batin Klon dari Hopital Sultanah Nur Zahirah

Klon 1

Klon 2

Klon 3

Baru ni aku gi Hopital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu..
Ade meeting dengan Dr. Tajuddin n kawan2 seangkatan..
Selepas kata-kata aluan dari Dr. Tajuddin, ade sesi pembentangan..
Presentor die macam aku kenal.. :P.. sebijik macam Tok Batin Kemaman..
Time die duk present tu, aku asyik snap muke die jerk..sampai die tersengih-sengih control malu..
.. aku tak perasan ko malu.. lain kali wat dhek dah la.. 
Time tu die dah tergagap2 nak present disebabkan aku.. muehehehe.. so aku simpan kamera comel aku nih..
xpe, ade mase aku snap lagi..

Time dah habis perbincangan, aku turun dulu tunggu kawan aku kat parking, time aku tunggu tu aku nampak sekumpulan lelaki duk berkumpul di satu sudut di luar perkarangan hopital sedang melambai2 ke arahku..

la sudah.. Tok Batin klon.. huhuhuhu.. 
aku pun pergi jelah.. kalau nak marah, aku bgtahu lah yg muke die sebijik mcm kawan aku.. huhuhu..
hehehehe..
mujur die tak marah..
sampai jerk, aku terus mohon maaf dan bagitahu kenapa dan mengapa aku dari td duk snap gambar die jerk.. :P..
mujur die memahami kepoyoan dan kenakalan aku.. muehehe..
lain kali kalau ade perjumpaan lagi, akan aku snap lagi.. muehehehe.. 
tunggu yer tok batin klon..


0 comments: