Friday, May 14, 2010

Desak


Aku tak suke org desak aku..
cukuplah bagitahu sekali..

boss aku ke.. kawan aku ke..
cukuplah bgthu sekali je kat aku..
nanti aku akn usahakan..

tapi bila giliran aku..
bila aku cakap sekali..
aku tunggu seminggu, 2 minggu, 3 minggu..
xde respond..
nak x nak aku kene tanye balik..
dia cakap luper..
tapi bila aku tanya acap2..
dia kata aku tak sabar..
mendesak..

aku pernh cakap sekali jerk..
aku ingt die mcm aku..
kite perlukan masa untuk realisasikan sesuatu yg besar..
tapi..
nah ko..
setahun berlalu..
setahun sia2 jerk..

so mn yg lebih baik?
mendesak? or menunggu?

3 comments:

Al-Farosyah said...

Putri, kenapa akak leh terasa lak ngan post Putri ni ek? :P

Putri said...

eh, kenapa akak lak yg terasa? iza x kata kat akak :P kata kat "seseorang" yg lain :D

Al-Farosyah said...

akak terasa gak Putri. ade la sebab nya.. hehehehe..