Sunday, July 11, 2010

Pride & Prejudice 1


Pride & Prejudice 2

Elizabeth

xtahulah kenapa malam ni tetibe jer teringat novel yang aku wajib baca time aku kat universiti dulu.. Novel yang wajib dibaca tuk sesiapa yang mengambil Bahasa Inggeris 4.. hehehe.. ntah hape2 jer saat tu.. aku x baca pun, belek2 jerk.. aku just tgk citer die jerk.. gara2 mengantuk baca  cite camtu.. dan sukar nk fhm :( (pdhl simple english jerk).. 

Oleh sebab tu, aku pun duk la tgk citer ni kat youtube semalam :D.. best jugak.. terimbau kenangan dulu.. :D

"Dalam keburukkan ku, ada kebaikkanku, dan dalam kekuranganku ada kelebihanku...aku mensyukuri apa yang telah tercipta dariNya untukku".

4 comments:

Al-Farosyah said...

citer pasal ape ni iza? tak tau den..

Isyrak said...

citer ape nth.. try seach skali kt youtube :) :P

hi said...

nie cerita kekuatan kepribadian seorang wanita dan ke egoan seoran teruna dalam mendeklamasikan kehidupan. akhirnya akur dengan ketentuan kan kalah dalam mentafsir diri.

Isyrak said...

betul.. ermm.. siapakah awk mr/mrs hi?