Saturday, July 31, 2010

Lama-lama Bunga Akan Layu

Rose merah pengikat kasih

Sejambak bunga rose untuk insan tersayang

p/s : bestnye kalau aku dapat bunga ni.. tapi lagi best kalau org bagi makanan kat aku, leh aku makan.. hehehe.. bunga lama2 akan kecut..:P tapi orang kata.. rose merah melambangkan cinta yang mekar harum.. :D rose putih melambangkan kesucian cinta..ape2 je lah..

Bunga rose ni adalah bunga rose kawan aku, pemberian suaminya.. aku pinjam untuk snap.. :D.. kwn2 aku yg lain kata "alangkah bestnye kalau ade org bagi bunga camni kat aku". Tapi bagi aku, kalau ade sesiapa nak bagi bunga kat aku, baik fikir due tige kali.. sebab aku tak makan bunga.. lagipun bunga ni lama2 akan kecut dan terpaksa buang.. kalau nak bagi bunga jugak, aku suka jer, cume jangan bagi bunga mcm ni. Bagilah bunga dengan pasu2nye sekali.. lebih bermakna untuk aku.. :D :D.. hihihihi.. kolot tul aku ni..

2 comments:

zuera said...

macam knl je bnga ni, mu saje er iza nk bg bnga 2 glamor...hehe

Isyrak said...

bunge deme la ni.. :P