Friday, October 30, 2009

Lagu Paling Best


Lagu ni buat hati aku yang tension berbunge riang..
sempoi giler lagu..
kih3x.. klakor lak..
liriknyer mak ai.. tulus dari hati tu..
!!!



jom karaoke sama2..
ni aku dah carikan lirik tuk korang..

LIRIKNYA :

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

*
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

**
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

***
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Back to *, **, ***

Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku


2 comments:

norhayani.ibrahim said...

klako ngak lirik yer,
ingtkan nk paka poster jer=P

Putri said...

best kan lagu die? rasa nak menari sekali.. hahaha..