Wednesday, October 21, 2009

"Something" from "Someone"



Coklat ni Ain dapat pada 25.08.09.. Ni my fovourite.. Ain amat hargai sangat-sangat.. Ain bagi semua orang rasa coklat ni :), dan Ain hanya sempat makan 3 bijik.. huhuhuhuhu.. sedehnyer.. kih3x.. xpe, lain kali ain mintak lagi ek.. boleh kan????



Ni plak Ain dapat jugak, sekali dengan coklat. TQ ek, sebab risaukan kesihatan Ain, Ain memang suka sakit, tp sekarang dah lama x sakit.hehehe..sorry ek sebab selalu buat orang bimbang..




Kerongsang ni Ain dapat sehari sebelum raya.. cantik sangat2 kerongsang ni.. TQ ek makcik sebab tolong pilihkan. Ain pakai waktu hari raya ke dua.. :) sesuai jer dengan baju raya Ain..
Pada hari raya lak, Ain dapat tudung, juga daripada makcik, warne ungu cerah.. tapi Ain x upload sebab Ain x snap gambar tudung tu.. Sebab makcik suruh Ain snap tudung tu time Ain pakai.. hehehe..




TQ ek yang ni.. ingatkan tak ingat kat Ain time gi lawatan ke Kelantan & Terengganu ritu.. hehehehe.. tq ek..
p/s : Pulang sebagai pelancong, kembali sebagai pendatang.. ;)



boleh tak Ain nak buat permintaan.. nak hadiah kamera sebuah boleh? kih kih kih, dasar materialistik betulla gue nih.. hehehe.. acah jer lah..

2 comments:

mommy otai said...

wah bestnye dpt adiah mcm2..jeless uuu..nk jgk..claim adiah besday akak..hahaha muka tk malu ooo...

Putri said...

hehehehe..
a'ah.. birthday akak iza x bagi ape2 pun..
meh la sini kak..
akak, nanti ain masukkan hadiah akak lak :).. gambar yg aritu dah hilang.. kene ambik lain.. hihihi..