Saturday, October 31, 2009

Puding Gula Hangus

Arini aku buat Puding Gula Hangus Special..
hehehehe..



Ni la bentuk puding yang baru siap masak satni.. baru jer 2 minit :P
hehehe.. aku letak lebih gula.. sebab ritu "muffin coklat" kate puding aku tawar..
tp skrg, aku lak yang tak leh makan..
manisla sangat2..

6 comments:

Al-Farosyah said...

ade bakatla Putri ni memasak.. Tengok puding tu tetiba kecur air liur. Akak memang suka sangat bende manis2 nih.. Tapi sekarang takleh pandang dah bende manis2 ni.. nak D.I.E.T, hihihihi....

rose said...

yummy yummy ..
nok jugok..

Putri said...

to Al-Faroshah : akak diet ek? tengok takper kak.. jangan makan :P kih3x..

Putri said...

rose : nak ke rose? datangler rumah akak.. kiter wat same2.. kuih yg paling senang tuk dibuat.. :P

akira said...

huhu mcm sedap jer...teringin nak rse la plk...tp sbnrnya akira tak ske mkn bnda lmbik or manis...huhu tp nak suh kakja try wat la jgk...huhu (batak mcm tak penah rse..tp mmg tak penah rse pon..)huhu

Putri said...

Akira :

Akira nak buat ke? senang jerk..
kalau akira nak buat, akak boleh tolong ajarkan..
simple jerk.. x perlu masa banyak2..