Sunday, August 1, 2010

Aku tension..
Setiap saat aku fikirkan bende yang sama..
Setiap saat aku berdoa bende yang sama..
Setiap detik bende tu akan menerawang menjelajah pelosok fikiran aku..
Bende tu terjah hati aku, carik2kan hati aku..
robek-robekkan organ2 aku..
sakit sangat2..
Aku tak mampu nak telan bende tu..
Aku tak mampu nak kunyah dan hadam bende tu..
Sebab bende tu terlalu menyakitkan..
Bende tu terlalu menghancur lumatkan diri aku..
Biasanya aku akan abaikan semua bende yang menggangu perjalanan hidup aku..
Tetapi bende ni terlalu kuat..
Aku takleh ignore..
Ia sentiasa menyelubungi diri aku..
Menghantui perasaan aku..
Ya Allah, hapuskanlah bende itu dari sanubariku..
Aku betul2 x larat menahan tujahan demi tujahannya lagi..
Or Engkau hapuskanlah ia..
Sebelum kehidupan aku lebih sengsara dan menderita kerananya..
Amenn ya rabbala'laminnn..


2 comments:

zuera said...

bakpe pulok ni?ptt la nok sgt aku tgk blog mu rupenye nok srh aku tau mu tgh tensenn..gini la kawan xpyh kias2 la straigt 2 d point lalu la sng nk setle huhu..

LadyBird said...

hehehe, aku suh mu masuk blog aku sebab nok nunjuk blog aku comel.. nok suh mung wak blog.. leh jadi kawan blog aku :D..
hehehe.. ni jeritan batinku.. org lain xleh tahu rahsia hati.. akan tersemat kukuh di sanubari :P.. hehehe