Monday, August 16, 2010

:D :D

Tadi aku baru je dapat komen daripada abang taufiQ, :D tentang blog aku ni yang berubah ubah.. ni kali ke-3 blog aku ni bertukar wajah.. :D..

NI komennye : "Salam dan selamat berpuasa.. pe khabo? hopefully sihat.. ermm sejak kebelakangan ni bile sy bace komen2 balas dr ika pada sy mcm ade kelainan jer.. kelainan pade nickname juge isi2 komennye itu.. rase kekok plak nk bace.. ntahler.."

hihi.. kenapa ek.. blog ni mmg bertukar wajah.. tapi pemilik blog masih sama.. :).. cume sekarang try tuk bertukar citarasa.. yelah usia semakin menginjak tua.. try tuk menjadi lebih matang..  tp semua tu bergantung pd hati, kita x boleh ubah diri kita.. cume boleh ubah templates blog jerk.. huhuhu..  ika masih seperti ika yg dulu.. :P.. x berubah langsung.. cume try tuk berubah.. pls pray for me.. 

Berkaitan dengan nick name. nick name ika kan banyak :P.. kepelbagaian nick name :D.. hihihi..

Salam Ramdhan jugak tuk abang TaufiQ sekeluarga, nanti kalau nak buat kenduri jangan lupekan adik yg duk jauh ni yer.. huhuhu
 ................................................................................................
Jap ika nak pikior, ape yg berubahnya blog ika ni..

Nick name, mula2 Ika gune Ika, kemudian Putri, lepastu Eizza, kemudian Isyrak.. perubahan2 ni disebabkan mslh2 tertentu. Blog ni banyak masalahnya, hanya admin sahaja yang tahu sehingga terpaksa mendelete, kemudian wat blog lain, dan kemudian terpaksa tukar url..

Terlalu banyak bende yang menyebabkan perubahan demi perubahan terpaksa dilakukan,  Perubahan tuk merangsang diri supaya turut berubah, berubah dalam menerime ketetapan hidup yang telah Allah tetapkan.. semua masalah tu adalah disebabkan oleh diri ini sendiri.. :).. Allah memberi ujian untuk mematangkannya.. dan org lain hanyalah penyebab sahaja..

Ape lagi ek yang berubah, ermmm.. chat box xde.. :).. ika syg sgt chatbox tu, InsyaAllah nanti ika letak balik :).. apabila masa mengizinkan :D.. insyaAllah..

lagi.. warnenye.. dulu hijau, skrg jingga.. xpelah.. 2 2 warne tu anugerah Allah.. :D.. tapi ika tetap hijau :D.. hehehe.. my peberet kaler tu.. 

rasanya yg lain xde dah kot.. cume dulu kebudak budakan dan skrg nmpk lebih ketuaan.. moga diri ini sedar yg dia dah tua :P..

3 comments:

syazwan safwan said...

yep..tq 4 support..

eizzazulaikha ni sekolah imtiaz dungun ke dulu..

Isyrak said...

dulu akak nok masuk gok.. tp rs mcm xleh bg komitmen,
moga2 boleh menang, insyaAllah..
gune kamera mende ambik gambor?

p/s : akak dulu belajor di KTT, Kolej Teras Timur, tapak asl imtiaz dungun..

ibnumustafa said...

hmm.. ika.. ika.. hehehe.. =)