Thursday, August 12, 2010

Handset Gue Hilang daaa

Harini, baru aku perasan handset hilang..
Jenuh aku cari dalam beg x jumpe..
Tu la, aku suke sangat tinggal atas meje.. 
Huhuhu..
Mintak2la aku tersilap letak..
Aku ingtkan tertinggal kat rumah.. Cari kat rumah pun xde dah..
x dapet lagi nak cekau kat mana..

Moga2.. orang yang ambik hanset tu menggunakan handset tu ke jalan yang diredhai Allah..
Mungkin die lebih memerlukan berbanding dengan aku..

Nanti manalah tahu kot2 aku jumpa handset lain lak :D..
hihihihi..

Ade hikmah aku terhilangkan handset tu..
Hanya Allah yang maha mengetahui..
Sabau :D
Ada ganti yang lebih baik duk menunggu..

Nota kepala lutut : "Setiap orang dapat mencapai kejayaan dalam hal apa saja, asalkan ia sangat menyukai pekerjaan yang dilakukan." 

2 comments:

ibnumustafa said...

innalillahi wainna ilaihi roji'un..

abg ska dgn statement ika ni..

"Moga2.. orang yang ambik hanset tu menggunakan handset tu ke jalan yang diredhai Allah.. Mungkin die lebih memerlukan berbanding dengan aku.."

tapi abg kureng ska dgn statement ni..

"Nanti manalah tahu kot2 aku jumpa handset lain lak :D.. hihihihi.."

macam nk beli baru yg lebih canggih jer..

ibnumustafa: butterfly sudah.. huhu

Isyrak said...

hihi.. a'ah abg taufiq.. :) sebenarnya dah jumpa dah handset tu setelah beberapa hari hilang.. handset tu terselit di celah2 buku dan pensel dalam laci :D.. Alhamdulillah..

p/s : butterfly ape abg?