Wednesday, February 17, 2010

Nangis2 Gelak2

Ari ni aku duk gelak2 kat opis..
Ngan gang2 sekepala aku..
Gang sempoi.. Iichiro dan Ixora..
Wat aktiviti sendirik sambil2 makan pizza..

Sambil gelak2 tu sempat lagi duk poyo2 usha org..
Tetibe jer time tergelak2 tu, aku terpandang seorang lelaki..
Berkupiah, berkemeja, dan berjanggut sedang berjalan2..
Aku lak, terus cakap.. "tengok2..org alim"..  Kawan2 aku terus tengok kat pemuda tu..
kemudian kami bertiga cepat2 control gelak..
dan CONTROL AYU.. 
Aku lak tunduk.. aku bayangkan lepas die blah aku nak sambung gelak..
Tup2..die dtg kat kami..
Mak ai, terkejut beruk aku.. aku tunduk jerk..
muka aku dah merona merah tahan gelak..
Sambil mata aku mengerling Ixora yang sama cam aku..
Dah tersipu2 dah.. mujur Iichiro melayan pertanyaan mamat tuh..
Aku ingatkan dah berjaya menahan gelak..
Tetapi tibe2 mamat tu terhantuk kat dinding sambil mengaduh..
Apalagi, Ixora terus blah sebab dah ketawa berdekah2 dah..
Aku lak menggigil2 badan menahan gelak..

Kesian kat mamat tuh..
Maybe die ingat kami gelakkan die..
huhuhuhu.. 
Maaf bro, kami bukan gelakkan kamu..
Tapi kelakar jugak.. :P..
hehehehe..

Best per.. dah lama aku x gelak..
Sebelum ni aku nangis jerk..
:P :P :P :P

p/s : camne ek mamat tu leh terhantuk kat situ 



6 comments:

Zyma Da` Catwoman said...

Akak suka bila kamu gelak2 dan senang hati......

Jgn b`duka ye. Bahagia ini masih ada utk kita......


:)

mehmed said...

ksian gler kt laki tu...

Putri said...

Kak Zyma : Terima kasih kak..
Luaran mmng gembira.. dalaman belum pasti..
hehehehe.. :D takpe kak.. doakan agar putri bahagia sentiasa.. :)

Putri said...

Mehmed : KEnapa klelaki tu tak berhati2? camne die leh terhantuk? mesti die duk curti2 pandang aku ler tu.. aku kan comel.. wakaka..

p/s : perasan nguh.. tp memang mamat tu handsomlah.. ala2 ustaz camtu..

neo said...

emm ye ke putri...hemsem mengalahkan filem hindustan ke...

Putri said...

neo : lebih handsom dr hero hindustan.. :D..
ala2 ustaz sikit..
dan nampak dr segi luaran memang seorang lelaki yang baik.. dalaman x tahu la plak..