Sunday, February 28, 2010

Sembilan Nyawa

Semalam, aku baca buku baru..
Sembilan Nyawa..
Tulisan Ramlee Awang Mursyid..
Aku suke tulisan daripada penulisnya..
Penulisannya menarik, ceritenye sukar nak dijangka..
Kene baca dari mula sampai akhir..
Kalau x, takkan faham kisahnya..

Aku dah habis baca buku ni.. tp aku mls lagi nak tulis..
:P 
esok jer lah aku tulis.. :)..


6 comments:

jOm bLajaR seNi =) said...

meh aku komen sket sal crite tu..
da lame aku cr buku ni, br jumpe bln lepas..
besenye cite penulis ni aku ttunggu-tunggu tp kali ni lepas bc,x bnyk perkara yg x djangka ader, cam bleh agak r jln crite lpas bc sket..
tp,tu bg aku..org len mgkin bez=)
slamat mbace=P

Putri said...

dah baca habis.. biol kepala aku.. :P.. lainlah cikgu.. aku ayt2 yg panjang ni leh buat aku pening.. berapa kali nth aku berhenti baca.. :P akhirnye habis jugak.. hehehe..

jOm bLajaR seNi =) said...

yo yo jerk...
elleh, novel font size 8 laju jer bc=P
amacam novel ritu?
tengok 2 page je da pening da=P

Putri said...

peningla setelah 10 tahun x sentuh novel..
kalau novel berbentuk sains takle pening mcm tu boss..
ni dahla pening nak faham cerite die lagi..
pening nak faham bunga2 die lagi..
tu yg aku duk asyik tutup bukak tutup bukak tuh..
susah jugak org sains nak tukar jadi sastera nih..
fening2.. rs nak muntah pun ader..

jOm bLajaR seNi =) said...

haha..
aku gtau aku pening pas buke 2 lai novel tu...
hehe..da tkantoi=P

Putri said...

aku belum pening laei 2 helai..
dah masuk 2 3 4 5 6 helai aku pening..
kemudian aku tido jap..
aku sambung lagi..
lepas tu aku bukak balik aku bukak pc 2 3 jam..
kemudian aku sambung balik..
lama2 habislah..
hehehehe..
ok perk..
aku leh wat olahan lagi tau.. kih3x..