Monday, January 25, 2010

Bunuh Diri


 Korang pernah tak rasa tension..
Rasa macam nak bunuh diri..
Kalau korang nak bunuh diri..
Nah ambik air nih :


Korang telan jerk..
:P
Manalah tahu kot2 lepas korang telan..
Korang pun sakit perut..
Cirit birit..
Kemudian korang pun mati..
..:P:P:P:P:P..

................................................................................

Pagi tadi tetibe aku terfikir nak telan air nih..
Ngan botol2 sekali..
Nampak sedap jerk..
Hehehe..
Biol betullah aku sekarang ni..
Kawan2 aku pun dah duk ngeleng2 tengok aku..
Diorang siap mintak maaf kot2 ada kesalahan diorang kat aku..
Hehehe.. korang jangan takut..
Setiap malam aku maafkan korang..
Tapi setakat ni hanya sorang jer aku tak mampu nak maafkan lagi..
Korang nak tahu sape?
Orang yang buat otak aku biol camnih..
Korang kenal ke sape?
Ha? Sape?
Salah....
Korang tak pernah agak pun org tu..
Sebab hanya aku jer yang rasa..
Biarlah aku simpan sebagai rahsia hati..
:D
(^_^)




"Semoga kamu mendapat cukup kebahagiaan untuk membuat kamu bahagia,cukup cubaan untuk membuat kamu kuat,cukup penderitaan untuk membuat kamu menjadi manusia yang sesungguhnya,dan cukup harapan untuk membuat kamu positif terhadap kehidupan." 

10 comments:

Al-Farosyah said...

Putri, kenapa ni? terfikir sampai begitu? takut lak akak. quote: "cukup cubaan untuk membuat kamu kuat" - Cubaan2 yang Putri terima seharusnya menjadikan Putri kuat, bukan jadi biol atau sebagainya ye. Moga Allah memberimu hikmah dan hati yang lapang untuk membuka langkah baru selepas ribut melanda.. Amin.

Putri said...

Jangan takut.. Putri saje je tu..
bagi gempak..:P..
InsyaAlalh walau bagaimana berat dugaan yang Allah bagi, Putri akan tetap kuat.. Takkan sesekali ambik jalan singkat, tetapi merana sampai bila2 dalam neraka.. nauzubillah..

Kadang2 jer terfikir :D..

Al-Farosyah said...

bagus la. ish bimbangkan orang je Putri ni..

Putri said...

hehehe..rindunye kat akak.. memang caringler.. :D tq2x

ixora said...

huhu...xora taw sape..
hewhhe..
leks2...xora tlg mkn epal..
hahaha

ixora said...

huhu

Putri said...

sila2.. :D
tp epal semalam dah habis..
:P beli yg lain..

neo said...

putri jangan mcm tu,masih ada orang sayang pada putri..jangan jadi macam neo..pernah cuba bunuh diri dan telan pil tido pun tapi ALLAH masih sygkan neo lagi..Walau kita pernah kecewa jgn lah hdp kita merana pasal dia...betol tak Farosyah....

neo said...

makan sorang2 tak ajak neo pun...

Putri said...

ye la tu neo.. :D.. masing2 pernah rs terluka dan dikecewakan.. :D.. takpe, kitaran hidup ni ada pasang surutnye.. skrg kite kat atas, belum tentu esok kita kat atas.. Allah takkan biarkan ia tak terbalas walaupun sebesar zarah.