Thursday, January 21, 2010

My Sweet SweetHeart


"Wat cam ni", arah aku pada Husna Comel nih.. ni la ghupenyer mengajuk mimik mukaku..
comel kan? :P


  
 Susah betul nak suh die duk statik.. ade jer bende yang die nak buat..
bersimpang siur aku nak fokus mukanya yang comel ituh..


Ni duk membelek2 begku.. ade jer soalan2nyer.. khusyuk betul..

 
Habis majalahku die lipat2 macam tu.. wat pedang.. :P
Mujur die x cantasnye aku, kalau x aku cantas die balik..
ngeh3x..

 
Wat mimik muka cam nak kiss.. :P..
kiss aku jer tau.. orang lain jangan kiss!!!

7 comments:

neo said...

Comelnya anak buah putri,siap buka memek lagi..cerdik budaknya..macam mak saudara dia kan hehehe

Putri said...

bukan anak buah putri lah.. ni anak putri.. baru 2 tahun nih.. tapi petah berkata2.. alhamdulillah, cerdik :D tapi ibu die lagi cerdiklah :P hik3x..

neo said...

ehmm ye lah tu...dua2 comel....neo suka pic dia buat muka memek.comel..

Putri said...

putri suka semua gambar dier.. comel..

neo said...

emmm ye ke..nampak cerdik anak buah putri..

Al-Farosyah said...

Cute. Like mother like daughter.. :)

Putri said...

exactly true..
hehehehe..