Friday, January 22, 2010

My Dream



Kereta idaman kalbu.. adakah ia sekadar mimpi or akan jadi realiti suatu hari?




Kereta ni lagi smart.. :P..




Putih itu bersih, hitam itu menawan.. yang mana pilihan hearty????
before this, black always my choice.. but.. maybe now i ll try to change my mindset..

 

Merah tetap memukau pandangan..
hukhukhuk, tapi aku x pernah ade barang2 berwarna merah mcm nih..

6 comments:

neo said...

emmm putri neo minat kereta yang hitam tu..berapa harganya putri...

Putri said...

entah.. putri pun tak tahu..

Al-Farosyah said...

Tak sangka lak akak yang Putri minat keta berpower tinggi ni. Huh, takpe.. Mane tau kot2 rezeki Putri, dapat gak sebijik satu hari nanti bila dah bergelar doktor nanti ek, InsyaAllah. Amin.

Putri said...

:P.. kalau putri dah jadi Dr. dan kalau hubby putri jadi prof.. hahaha.. putri xnak dah beli keter nih.. putri nak beli helikopter lak kak.. hehehehe..
berangan jerla.. kih3x..

Al-Farosyah said...

wow! heli! beli private jet terus la Putri :p

Putri said...

memang dah rancang pun akak.. tp prof manela nak kat putri nih.. :P