Saturday, January 30, 2010

Kasihan kat Husna

Kesian lak kat Husna..
Hari ni seharian die duk ngan aku..
Lepas satu-satu die usik barang2 aku..
Lepas die main2 kat luar.. die duk bolak balik kat dalam rumah..
Penat die duk ulang-alik,
Die selongkar beg2 aku, selongkar almari aku..
Aku lak diam jerk..
Sambil2 duk depan pc..
Hehehe.. makcik ape ntah macam nih..
Last2 sekali die pakai tudung aku..
Mintak aku pakaikan tocang kat die..
Aku ingatkan die nak main masak2..
Siap pakai tudung semua..
Dia pun mintak izin nak tido atas katil..
Ni la lagak budak kecik nih..
 
Bolak balik atas katil sambil main handset aku..

 
Comel jer kan?
  
Mata dah mula kuyu dah..

 Ni dah mula nak tido.. tudung aku die dah sangkut..

 
Alhamdulillah..dah tido.. shhhhhh ...
aku nak die tido sampai petang karang..
Ngeh3x..
 
Bila tengok die tido..rasa nak tido jugak..
bye bye korang..
aku nak tido.. tata.. :D


6 comments:

neo said...

kesian si kecik..mcm rasa boring je tak tau apa nak buat..main hp makcik dia pun jadi sampai terlelap..comel pulak dia tidor..nyenyak je dia tido,,, kan putri...

Al-Farosyah said...

best jadi budak kecik. leh wat pape ikut suka hati je.. nak tido, tido. nak main, main. nak nangis, nangis. nak kacau orang pun boleh.

kanak-kanak sentiasa di kelilingi malaikat di sampingnya. bestnye jadi kanak-kanak! hihihihi....

Putri said...

Neo.. a'ah..kesian betul putri ignore die.. :D..

Putri said...

Al-Faroshah - rasa nak jadi budak kecik balik jer.. semua bende dipandang indah.. semua bende menyeronokkan.. takde masalah dalam hidup.. main aje kejenyer.. :).. jom jadi kanak-kanak balik..

Al-Farosyah said...

boleh je. langkah pertama, pegi playground. pastu main gelongsor n buaian ngan kanak2 kat situ. conform orang ingat kita sewel terlepas dari tanjung rambutan. hihihihi....

Putri said...

hehehe.. putri pernah buat..
main buai.. tapi putri gi malam.. habis buaian putus.. tapi tu bukan putri yg buat.. hehehe.. :D seronok jugak.. tapi kalau main gelongsor tu putri xnak.. bukan takut ape, takut terlekat dalam lubang tuh.. hehehe.. silap haribulan kene panggil bomba keluarkan putri.. sape yang malu? putri jugak.. :P