Sunday, January 31, 2010

Katak Oh Katak

Sesetengah orang takut katak..
Tetapi aku x pernah takut katak..
Kataklah teman sepermainan aku zaman aku kanak-kanak..
Comel..
Dari aku kecil sampai aku dah besar panjang ni..
Aku suka katak..
Cita-cita aku nak kawin ngn putera katak..
ngeh ngeh ngeh


Comel tak katak ni?
Biasanya katak yang warna warni ni beracun..
so berhati-hati..


Katak ape ntah ni..
katak ni sure beracun..
Salah satu cara untuk melindungi diri..


Comelnyer.. katak belang-belang..
Kalau kulitnye buat kasut ok jugak..
hik hik hik..


Chomeynye.. macam aku jerk..


Ni katak pisang..
Katak ni la time aku kecil2 dulu aku kejar keliling padang..
Time die melompat tu, die keluarkan air kencing..
Suka jer tengok..
Bila mak tengok, terus aku dimarahi..
hehehehe..
Best jerk kawan ngan katak..
..x disakiti dan menyakiti kiter..


ni aku jumpe kat youtube..
:D..
Tapi cara ni salah..
Jangan buat rujukannye adik2..


6 comments:

Al-Farosyah said...

eeeeuwwww!! Putri! kenapa letak banyak sangat gambar katak2 yang shining2 lak kulitnye tuh!. akak tengok pun sampai terlompat2 dibuatnye. bukan pasal ikut katak tu, tapi terlompat2 pasal kegelian tgk kulitnye tu!

Putri said...

hehehe..
katak-katak ni comellah kak..
putri suka.. lembut ajer kalau disentuh.. katak ni tergolong di dalam binatang yang manja ala2 kucing camtuh.. kalau kite usap2 die kan, die akn duk diam jerk.. :D..

Al-Farosyah said...

eeeeeee... taknak akak pegang dia. akak kalau jumpa katak, boleh lari sampai tak cukup tanah :p pastu ni Putri siap tunjuk gambar video org belah2 katak la pulak. waaaa! nangis akak tgk..

Putri said...

hehehe..
penakutlah akak ni :P
Husna pun x takut katak..
akak yg dah besar panjang ni masih takutkan katak? :P
kih3x..

neo said...

ehhh putri... geli tgk bila kene bedah..tak sgp tgknya..

Putri said...

:D..
Tak sanggup tengok, jangan ditengok..
:P..